، تا این لحظه: 10 سال و 7 روز سن داره

ثمـــــــره عشــــق مـــــا ســــاینــــــا

حال خوبی دارم در کنار ساینای کلاس اولی خودم ،عاشقتم مامانی

(غربالگری سه ماهه اول) سونوگرافی NT/MB

1392/9/11 14:14
1,716 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

امروز 92/8/21 ساعت 8 صیح وقت سونو داشتم. من و بابا احسان ساعت 7 از خونه اومدیم بیرون که هم به ترافیک نخوریم هم جای پارک پیدا کنیم ، از شانس ما ترافیکی نبود  و دقیقا جلوی نسل امید جای پارک بود ولی ما 7:30 رسیدیم و مجبور بودیم نیم ساعت منتظر تو ماشین باشیم   خلاصه رفتیم پذیرش بعدش من رفتم خون دادم بعد رفتیم برای سونو  ، نی نی مامان هم که اولش با دکتر همکاری نمی کرد همش پشتش به ما بود  نزدیک به 45 دقیقه ما توی اتاق معطل بودیم تا نی نی مون برگرده!!! خلاصه بعد از کلی فشار به شکم و سرفه بالاخره دکتر تونست اندازه هاشو بگیره  و خبر خوش سالم بودن شو شنیدیم (خدایا شکرت)  بعد رفتیم توی یک اتاق دیگه برای تعیین جنسیت که فهمیدم خدای بزرگ به ما یه فرشته دختر داده کلی خوشحال  بودیم و انگاردنیارو به ما دادن، ساعت 11:30 بود که کارمون تموم شد و بابا احسان منو رسوند خونه و رفت سر کار خلاصه روز خیلی خوبی بود و من از خوشحالی به همه زنگ زدم و گفتم خدا به ما دختر داده هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااا 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ماهرخ
22 آبان 92 10:13
مرسی که به منم زنگ زدی و خبر خوش رو دادی انشاله به سلامتی و خوشی بیاد تو بغلت و بشین یه خوشبخت
ملیسا
30 دی 92 12:38
مرسی ماهرخ عزیزم